BATEC
El ritme més vital. Si para, s’acaba la vida, quan ens emocionem, s’accelera, si ens relaxem, es frena…
En aquesta instal·lació s’esquematitza el funcionament del cor humà a l’interior del pati. Quatre esferes unides, de diferents mides, s’il·luminen reproduint el trànsit de la sang pel seu interior. Primer les aurícules i després els ventricles, amb uns segons de diferència.
A l’exterior de l’edifici, al carrer Montcada, surt una llum vermella intermitent acompanyada pel so d’uns batecs. Tot això atreu l’atenció dels vianants, activant la curiositat que els portarà a descobrir aquest espai.
Instal·lació dissenyada i desenvolupada pels alumnes de l’Escola d'Art i Disseny d'Amposta (ESARDI).








ELS AUTORS
Instal·lació dissenyada i desenvolupada des de l’Escola d’Art i Disseny d’Amposta (ESARDI), amb la coordinació dels professors Jordi Martínez, Marian Marín i Jordi Talarn, i la col·laboració dels alumnes Sonia Gavilan González, Galya Jorba Sánchez, Marta Franch Forcadell, Houriya Aidy, Eva Marro Llosa, Mehreen Tahir, Daniela González Cruz, David Pons De Prado, Lidia Sánchez Aleixendri i Georgiana Ursada.
Coneixedors de la importància que ha assolit aquest festival a les nostres terres, es va proposar el tema com a exercici de curs. Les propostes presentades a concurs corresponen a diferents grups constituïts per alumnes d’interiorisme, tot i que molts també han cursat estudis en disseny gràfic. L’origen i la formació del professorat són també molt variats, cosa que va generar una diversitat molt interessant a l’hora de valorar i corregir les propostes.